Disclaimer

Disclaimer
De ambitie van The Good People is dat de website altijd actief is, maar The GoodPeople kan dit niet garanderen. Wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u een automatische e-mail ter bevestiging van uw bestelling. We behouden ons het recht voor om niet te leveren in het geval dat het voorraadniveau niet correct was op het moment van ontvangst van de bestelling. Als we niet in staat zijn om te leveren in overeenstemming met de voorwaarden in de orderbevestiging, nemen we contact met u op en geven we u de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.

Vanwege de kleurinstellingen van uw computer kunnen de kleuren van de producten die worden weergegeven in de afbeeldingen in de winkel GoodPeople afwijken van de werkelijke kleuren. Good People kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke verschillen.

Prijzen

Alle prijzen in de The Good People webshop zijn uitgedrukt in EUR. De prijs van elk product wordt vermeld exclusief verzendkosten en inclusief BTW. (21%)

Prijswijzigingen

The Good People behoudt zich het recht voor om de prijzen van de verkochte producten te wijzigen. De prijzen van de producten zijn tijdens het plaatsen van een bestelling geldig gedurende dat specifieke proces.

Betaling

The Good People accepteert betalingen via Ideal en Pay Pal. De volledige betaling wordt in rekening gebracht wanneer het pakket wordt verzonden. Alle transacties zijn gecodeerd en 100% veilig. Wij accepteren PayPal en Ideal voor de veiligheid die ze bieden voor beide onderdelen van een transactie. Wij accepteren geen betalingen via credit card.

Orderbevestiging

Na het afronden en betalen, ontvangen klanten die Ideal en Paypal gebruiken automatisch een orderbevestiging per e-mail.

Niet-EU-klanten

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW (Nederlandse belasting). Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we u niet vertellen wat de kosten zijn, omdat het douanebeleid en de invoerrechten van land tot land sterk uiteenlopen. Alle pakketten die aan ons worden geretourneerd omdat de douanekosten hoger zijn dan verwacht, behouden ons het recht voor de transactie terug te betalen minus alle gemaakte kosten.

Niet-afhaalpakketten

The Good People betalen geen verzendkosten voor niet-verzamelde pakketten.

Ruilen, retourneren en terugbetalen

U hebt het recht om de door u bestelde goederen van The Good People binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te retourneren. We accepteren alleen retourzendingen als u de goederen retourneert met alle geleverde accessoires en labels in de originele staat en verpakking. Het uitpakken of aanpassen van het product voordat u het retourneert, is alleen aanvaardbaar voor zover het nodig is om te beoordelen of u het product wilt behouden of niet. Houd er rekening mee dat we geretourneerde goederen niet accepteren als we vermoeden dat het artikel is gedragen of beschadigd door de klant. U moet ook de originele factuur retourneren. De kosten van de goederen (behalve verzendkosten / invoerrechten en andere kosten die op het moment van aankoop worden betaald) worden terugbetaald als aan alle eisen is voldaan. We zullen het bedrag van de betaling voor de goederen zo snel mogelijk retourneren. Dit zal uiterlijk 30 dagen zijn nadat we uw retour hebben ontvangen.

Neem contact met ons op via webshop@thegoodpeople.nl als u een vervanging wilt reserveren voordat u de goederen retourneert. De verzendkosten voor het nieuwe artikel en eventuele aangepaste of importbelastingen zijn voor uw eigen rekening. In het geval dat we geen vervanging voor uw geretourneerde goederen kunnen verzenden

Stuur het artikel naar het volgende adres voor een correcte bezorging: GoodPeople, Pannekoekstraat 50A, 3011LH Rotterdam, Nederland

Feedback en klachtenbeleid

We zijn blij met alle opmerkingen over ons service, zodat we kunnen verbeteren wat we doen. We streven ernaar om eventuele problemen snel en eerlijk op te lossen. Als u reden heeft om te klagen over onze service, stuurt u een e-mail naar ons klantenserviceteam met duidelijke vermelding dat u een klacht indient. Het is onze bedoeling om binnen enkele werkdagen op uw klacht te reageren, hetzij de klacht op te lossen, hetzij door een tijdschema voor de oplossing. E-mail: Webshop@thegoodpeople.nl